Tastebuds Anmeldelser 2024

• Standardmedlemmer har ikke lov til å sende meldinger.
  • Flertallet av brukerne er interessert i dating, ikke i tilfeldig vennskap.
datingreviewer.net

Ser du etter en perfekt sugar daddy-side?

Ta en quiz og finn ut de beste alternativene dine!

Start

Tastebuds er en revolusjon i den moderne online dating-verdenen. Datingnettstedet har en app som er kompatibel med iPhone, iPod touch og iPad. Nettstedet har som mål å koble sammen singlene gjennom musikksmak og skape et musikkorientert datingsamfunn. Vi har gjennomgått Tastebuds dating-nettsted i detalj og funnet ut alle funksjonene og tjenestene for leserne våre. Appen har en unik måte å koble folk sammen gjennom den samme musikksmaken. Folk kan finne nye platonske venner, konsertvenner og til og med få kontakt med noen i den intime spaken for et seriøst forhold.

Smaksløker: Hvordan fungerer datingtjenesten?

Tastebuds anmeldelse – Autentisk rapport om å få en kamp

Tastebuds har sin opprinnelse på en unik idé der de får kontakt med andre medlemmer basert på deres musikksmak. De kan klikke med andre medlemmer hvis deres musikalske smak er lik. I stedet for å legge vekt på fysisk skjønnhet for en attraksjon eller å komme i kontakt med medlemmer, bruker nettstedet musikk som medium for å komme i kontakt med hverandre.

Hva er målgruppen til nettstedet?

Tastebuds første betingelse for å bli med på siden er at du må være 18 år. Medlemmer yngre enn 18 har ikke lov til å gå inn på datingsiden. Når du registrerer deg på stedet, vil det være tydelig for deg at flertallet av medlemmene på siden er i aldersgruppene 25 til 35, både kvinner og menn. En av grunnene til at vi kunne avdekke er at denne musikkdating- nettsiden ble etablert i disse medlemmenes tenår, og de nyter fortsatt siden. Dens popularitet hos unge voksne kan tolkes med dens betydelige flertall mellom 18 og 25 år. Uansett alder eller kjønn beskytter imidlertid den vågale nettsiden personvernet til medlemmene med sine strategiske sikkerhetstiltak.

De fleste medlemmer blir med på denne nettsiden for å se etter uformelle venner som de deler den samme musikksmaken med og skaper en binding. Andre leter etter konsertkamerater da de kan ta dem med på noen morsomme kvelder med favorittbandet deres. Så noen ønsker å date noen som har en lignende musikksmak som dem.

Hva gjør smaksløkene annerledes?

Hver datingapp har en unik funksjon som gjør den særegen fra de andre datingsidene; det samme gjelder for Tastebuds. Noen av funksjonene er unike for nettstedet. Den første funksjonen er å dele musikk med andre medlemmer for å vise hva du tenker. På et eller annet nivå er det få medlemmer som synes det er litt skummelt at noen sender den romantiske sangen din der andre elsker ideen om å lytte til noen nye sjangere eller prøve noen nye sanger. Å dele musikk og finne likesinnede innen musikk er hjertet og sjelen til nettstedet og hovedfokuset som hele nettstedet dreier seg om.

Det er en annen funksjon kalt meldingsbomben; det er en fascinerende funksjon ved siden, som er morsom å bruke. Det du må gjøre er å velge et spørsmål nettstedet allerede har gitt på menyen når du drar ned. Meldingen blir deretter formidlet til åtte medlemmer som er dine potensielle matcher for svar. Dette er den morsomme delen, siden svarene alle vil være forskjellige, noen imponerende, noen kjedelige, og noen vil ikke engang svare. Det er en fantastisk tjeneste for morsomme formål. Spørsmålslisten er også bemerkelsesverdig. De er de samme som du ville spurt noen når du snakker med vennene dine over middag eller en kveldsprat. Områdene er ganske brede og dype. På et mer dyptgående nivå er spørsmålet “Hva gjør deg glad?” Mens på den lettere modusen er spørsmålet som: “Vil du heller ha tallerkener for hender eller kopper for ørene?”

Så er det Soapbox, som danner tråder og også diskusjoner om band, musikk og livet generelt. Du kan bli med i et forum eller opprette tråden din.

Til slutt er det en funksjon kalt Bored som gjør deg til en etterforsker. Du kan søke etter falske bilder som ikke virker legitime, klikk på bildet og send inn.

Er Tastebuds nettsted enkel å bruke?

Tastebuds anmeldelse – Autentisk rapport om å få en match

Det overordnede grensesnittet og navigasjonen på nettstedet er brukervennlig og lett å forstå for profesjonelle og nybegynnere.

Hvordan ser nettsiden ut?

Den generelle utformingen av datingnettstedet er ikke feil, men det er heller ikke mye imponerende. Displayet er det samme som alle andre datingnettsteder eller sosiale medier. Forskjellen mellom Tastebuds og andre nettsteder er at brukere kan se mange musikkikoner spredt på nettstedet. Siden lastes inn i løpet av fem sekunder på et rask internett og tar rundt 1 til 2 minutter på et lavhastighets internett. Alle funksjonene er enkle å navigere, og de tilgjengelige verktøyene er heller ikke kompliserte. Men hvis vi ser på forumdelen, virker det som en gammel skole og passer ikke sammen med det moderne temaet på nettstedet. Vi har sett mange anmeldelser fra kunder som foreslår forskjellige ideer for å forbedre nettstedet. Om nettstedet vil handle på dem eller ikke er ennå å se.

Tastebuds mobilapplikasjon og nettleserversjon

Tastebuds nettsted har en mobilapp som er praktisk for brukeren som elsker å bruke tjenesten mens du er på farten. Mobilversjonen av siden er i HTML5-form, noe som gjør den kompatibel med alle smarttelefoner eller nettbrett. Dette sier at mobilnettleseren er kompatibel med Android, blackberry, Windows Phone og mange flere mobilmerker. Mobilversjonen har alle funksjonene til skrivebordsnettstedet. Logg på kontoen din og begynn å bruke nettleseren på samme måte som skrivebordssiden.

Kundestøttetjeneste

For å kontakte kundeservicen til nettstedet for ethvert problem, kan medlemmene kontakte nummeret deres, som er +44 7770 892146.

For det andre sender de en e-post til kundestøttekontoen sin [email protected].

Hvis ingenting av dette fungerer for deg, kan du sende en e-post til adressen deres på “Tastebuds Media Ltd., 33 Inkerman Road, Kentish Town, NW5 3BT, London, UK.”

Hvordan begynne å bruke tjenesten?

Registreringsprosessen for nettstedet er ikke tidkrevende, og profilene har viktig informasjon. La oss ta en rask lesning om begge operasjonene.

Registreringsprosess

Registreringsprosessen til Tastebuds er enkel og grei, og krever bare ett eller to minutter av tiden din. Det innebærer også verifisering av sikkerhetshensyn. Medlemmer kan logge på via Facebook-kontoen sin, som er en problemfri metode da informasjonen din er hentet fra medlemmets FB-profil. Det andre alternativet er å logge på manuelt ved å oppgi den nødvendige informasjonen fra nettstedet og registrere deg. Senere kan du logge på med kontoen din. Etter å ha logget på kontoen din, må brukerne oppgi noe personlig informasjon og kreve at du laster opp noen bilder. Når du er ferdig, er neste trinn å skrive inn favorittmusikken og -bandet. Som nevnt ovenfor lager Tastebuds kamper basert på musikk; nettstedet vil bruke denne informasjonen til å finne de beste kampene som har lignende musikksmak. Når du har gitt all informasjonen, spurte nettstedet i høyre hjørne om skjermen det er en fane som vil indikere 100%. Det antyder at du har større sjanse for å få de beste kampene.

Det er imidlertid ikke obligatorisk å fylle ut hvert felt i profilen din, men det kan gjøre profilen din imponerende og øke sjansene dine for å finne bedre treff. Du kan redigere hvilket som helst område i profilen din når du vil og kan laste opp så mange bilder du ønsker.

Er profilkvaliteten på smaksløkene kontrollert på en eller annen måte?

Tastebuds har truffet en sikkerhetspolitikk når inntekter til sikkerhet for sine medlemmer. All oppgitt informasjon blir grundig gjennomgått for valideringsformål. Når du ser på en profil, kan brukeren se delen med detaljert informasjonsnasjon, som validerer ektheten til profilen. Det er også statistikk over brukeren når han eller hun siste pålogging blir sett online. Hvis en bruker har en mistanke om en profil om at den er falsk eller er bekreftet, bør han eller hun rapportere til kundeservice umiddelbart. Det er også en mulighet for å blokkere irriterende medlemmer; du kan også låse opp slike medlemmer i tilfelle du ombestemmer deg.

For å fullføre en profil må brukeren legge til personlig informasjon og oppgi navnet på favorittmusikkbandet, musikksjangeren, artisten eller sangnavnet. Medlemmer må også legge til et forsidebilde på profilen for å fullføre oppgaven. Disse profilbildene er synlige for alle medlemmene. Det er også et annet felt kalt fakta om meg som kan fylles ut når som helst.

Tastebuds gratis søketjenester

Medlemmer på Tastebuds kan bruke den avanserte søkefunksjonen på nettstedet for å finne de beste kampene. Mange filtre kan brukes av både standard- og premiummedlemmer. Medlemmer kan søke basert på alder, sted, kjønn, artistfans og til og med sivilstatus. Husk at Tastebuds-medlemmer ikke alltid er klare til å date; de fleste av dem leter etter noen platoniske venner som de kan dele kjærligheten til musikk med. Noen av dem er sannsynlige og trenger en partner til å følge dem til en konsert, enten de klikker eller ikke som ingen vet.

Tastebuds: Hvordan fungerer matching og chatting?

Tastebuds lar sine nye medlemmer kontakte andre medlemmer på deres første forsøk. Alternativer for sending og mottak av meldinger er begrenset for standardmedlemmene. For å få tilgang til det ubegrensede meldingsalternativet, må brukere abonnere på Backstage Pass, som er premiummedlemskapet til datingsiden.

Den har muligheten til Message Bomb, som er en spennende funksjon. I denne funksjonen kan du sende et forhåndsbeskrevet spørsmål fra nettsiden til 8 av kampene dine. Spørsmålene er generelle, kanskje like dype. Svarene fra kampene er imponerende mesteparten av tiden og på grunn av en grunn til å innlede samtale. Da er det en mulighet for å få Lucky Click i valget, og det vil lede deg til profilen til en av dine potensielle kamper.

Abonnementsalternativer på Tastebuds Dating-nettsted

Tastebuds tilbyr et premium-abonnement kalt Backstage Pass til guttemedlemmer. Abonnementet har tre nivåer månedlig, tre måneder og seks måneder. For å nyte alle funksjonene på nettstedet anbefaler vi våre brukere å bruke premium-tjenestene.

Standard medlemskap

På registreringstidspunktet, og hvis du ikke velger premiumversjonen, har applikasjonen visse gratisfunksjoner slik at standardmedlemmene kan nyte appen.

• Standardmedlemmer kan opprette en profil gratis.
  • De kan bla gjennom søk for å finne treff basert på musikk.
  • De kan kun chatte med andre medlemmer når begge likte hverandre.
  • De kan sende sanger til kampene sine for å sette i gang kommunikasjon.
  • De kan legge til favorittbandene sine i profilene sine for å finne potensielle matcher.

Premium-medlemskap

• Premium-medlemmer kan sende og motta ubegrensede private meldinger fra medlemmer.
  • De irriterer meg ikke, avbrutt av dashbordannonser.
  • De kan bruke nettstedet i en inkognitomodus, som viser dem som offline selv når du er tilkoblet.
  • De kan besøke profilen til andre medlemmer som et anonymt medlem.

Prisstruktur på Tastebuds datingside

• En måneds abonnementsavgift er 10 USD
  • Tre måneders abonnementsavgift er 6,66 USD per måned og 19,98 USD totalt.
  • Seks måneders abonnementsavgift er 5,00 USD per måned og 30,00 USD totalt.

Kredittkort og PayPal kan foreta betalinger.

Hvordan kansellere abonnement på Tastebuds?

Datingnettstedet har et alternativ for automatisk fornyelse for premium-abonnentene når abonnementet ditt er utløpt; den fornyes automatisk for å unngå avbrudd i tjenestene. Hvis du ønsker å kansellere abonnementet, går du til siden med kontoinnstillinger og endrer abonnementsinnstillingene. Vi anbefaler deg å si opp abonnementet ditt minst to dager før utløpet for å unngå ulemper.

Sikkerhet og sikkerhetstiltak

Tastebuds lover å tilby et trygt og sikkert miljø for medlemmene og holde deres personvern konfidensielt. De bruker SSL-metoden for å beskytte brukernes personvern. Tastebuds har ikke-toleranse mot svindlere eller falske profiler. Hvis de oppdager en falsk profil, avslutter de kontoen umiddelbart. Men jeg er vilkår for å forhindre tiltak Tastebuds er ganske bak det er ingen validerte tiltak for å hindre svindlere fra å gå inn på nettstedet. Medlemmer bør være ansvarlige og rapportere enhver mistenkelig aktivitet eller falsk profil til nettstedet m gjennom kundeservicen deres. I tillegg til alle disse medlemmene, blokker og opphev blokkering av alle medlemmer de ønsker.

Finnes det noen nettsteder som ligner på Tastebuds?

• Tinder
  • Tinder er en av de mest populære datingappene med en omfattende brukerbase. Nettstedet er kjent for sin uformelle oppkobling og morsomme relasjoner. Nettstedet har omfattende søkefiltre der brukere kan finne medlemmer basert på etnisitet, alder, kjønn, interesser, plassering osv. Datingsiden har mange funksjoner som ligner på Tastebuds.

• Match
  • Match er en populær og pioner innen online dating verden. Nettstedet har en enorm brukerbase hvor du kan finne medlemmer med en rekke interesser. Nettstedet har mennesker med millioner av bakgrunner og preferanser. Det vil være noen som deler ditt valg eller interesse på plattformen.

• Hinge
  • Hinge er en av de unike online dating-plattformene som Tastebuds; det har sitt tema. Datingnettstedet har ingen seilingsmulighet, og kun seriøse medlemmer har lov til å bli medlemmer av siden.

Smaksløker: Siste ord

Tastebuds er himmelen for alle som er interessert i musikk. Hvis du har en iPhone, iPad eller iPod Touch, kan du laste ned appen og ha det gøy mens du er på farten. Du kan lytte til en rekke musikk sendt til deg av forskjellige medlemmer. Dette vil gi medlemmene en sjanse til å oppleve noen nye smaker innen musikk og utforske nye artister så vel som sjangere. Du kan finne medlemmer som deler din kjærlighet til musikk og har lignende musikksmak også. Du kan søke etter treff på grunnlag av plassering, alder og også artistnavn. Nettstedet finner treff basert på informasjonen brukerne oppgir i profilen deres. Vær omfattende og informativ når du gir detaljer om deg selv og favorittartisten eller -bandet ditt. Du kan finne en venn for å diskutere og få oppdateringer om favorittartisten din. Du kan også finne en konsertkompis som kan følge deg til konserten og gjøre den kjedelige kvelden din morsom. Hvis du elsker musikk og ønsker å finne noen med lignende smak, er Tastebuds en ideell datingside.

Pablo
Pablo
Pablo
MS, RD og forfatter
Pablo har gjort ulike livscoachingskilder og personlig utvikling. Han har til og med jobbet som relasjonstekniker og elsker å styrke andre mennesker. Etter å ha møtt flere vanskeligheter i livet, forstår han hva andre går gjennom og er villig til å hjelpe dem. Hans primære fokus er å bygge selvfølelse og endre folks perspektiv på utfordringene deres.
SEND DIN ANMELDELSE
Vurdering:

Anbefalte nettsteder